22 Ocak 2010 Cuma

İlk Gün

Herkese selamlar.

Özerk Bölge günlük hayatlarımız içinde bir dakika durup nefes alabilmek için yarattığım bir alan. Bu blogun belirli bir konusu olmayacak, herhengi bir konu hakkında konuşulabilir. Ağırlıklı olarak müzik, sutopu, filmler ve anılarımdan söz edeceğim, çünkü bunlarla ilgileniyorum ve bunları biliyorum. Bunun dışında burada yayınlanmasını istediğiniz bir şey varsa yorum olarak yazabilirsiniz.

Kendimden de kısaca bahsedecek olursam 15 yaşındayım, İstanbul Yüzme İhtisas Kulübü'nde sutopu oynuyorum, rock müzik tutkunuyum, Almanca ve İngilizce biliyorum, St. Georg lisesinde okuyorum, şiir yazıyorum, Heroes ve South Park izliyorum.

İlk gün için bu kadar. Biraz kısa olduğunun farkındayım ama tanıtım için bu kadarının yeterli buldum. Kendinize iyi bakın, yakında görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder