19 Mayıs 2012 Cumartesi

Saraybosna'ya Gitmek Gerek

Erkan Oğur'un bir müzik şamanı olduğuna inanıyorum.

Sözlerimin arkasındaki, ya da ne bileyim, içindeki başka anlamları açıklamak ihtiyacı hissetmiyorum.

Ben artık hep daha iyisine yöneltilmekten, bu çabayı boşa harcıyor olmaktan, karşımdaki insanı üzmekten, kendimi şartlamaya çalışmaktan ama hep başarısız olmaktan ve sürekli bu konu etrafında dört döne döne O'nunla kavga etmekten yoruluyorum.

İnzivaya çekilme ihtiyacı duyuyorum.

İç huzurumla yoyo gibi oynuyorum veya oynatılıyorum, ama bundan en ufak bir zevk bile almıyorum.

Yıllardan beri bu hayattaki en güzel şeyin güzel bir kadın olduğu görüşünü savunuyorum.

Şıpsevdilikten bir türlü kurtulamıyorum.

Galiba ben en çok Atilla İlhan gibi yazıyorum.

Utanmaz bir adam olduğumu ve bu yüzden bazılarını kendimden soğuttuğumu biliyorum.

Cins cins ve birbiriyle bağlantılı dövmeler yaptırmak istiyorum.

Evde yalnız olmaya bayılıyorum.

Gün geçtikçe daha çok kitap biriktiriyorum.

Kadınlara farklı, erkeklere farklı davranıyorum.

Hayatımın çok büyük bir bölümünde -tıpkı şu anda olduğu gibi- tembelliğe teslim oluyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder