10 Haziran 2016 Cuma

Bozuk Para

kendinden memnuniyetsizlik güçlü bir duygu bazen insan ne yapması gerektiğini bilmiyor bazen kafanda seni mutlaka rahatsız eden bir kurtçuk geziyor biraz daha ense tarafına doğru yükselip alçalıyoruz radyo dalgaları gibi özensizlik ve klişe üstüne siniyor sözlerimin ama kendini kendine ifade etmek içinde bol miktarda deneme yanılma barındırır ve güzellik yağmur gibidir bulunduğunuz yere göre belirme sıklığı farklıdır hatta uzun kuraklıklar yaşanabilir mümkündür belki de kendimden kaçıyorumdur sınırsızlığımdan kaçıyorumdur bilmiyorum kendimden bir hayvan çıkarsam mesela tamamen içgüdüsel sezgisel aklımın prosedürlerini benzin kullanıp yaksam ve alnımın yarığından bir orman yangını gözükse içimdeki hayvanı çıkarsam ortaya konuşmak yerine böğürsem flört etmek yerine kur yapsam çiğ yemek yiyip ağzımı derelere yaslayıp su içsem kendime anlam verememek bu hayalin öznesi daha ne kadar ne kadar edilgen olacağım ne kadar beni tanıyanlar beni bana anlattıkça bir yabancıdan söz ediyorlar sanacağım çelişkileri ertelemek bile mümkün değil mi bana temas ve koku hislerini bırakın gerisi olmadan da idare ederim bence bana korku öfke ve sevgi hislerini bırakn gerisi olmadan da idare ederim bence kelimelerle iyice saklambaç oynuyorum şu an aklıma korkunç şeyler getiriyorum şu an olası sorunlardan korkuyorum şu an ve sizler sizlerden korkmuyorum ama sizlerin bana tesirinden korkuyorum kendi kafamda size uygun olabilmek uğruna yarattığım bürokrasiden korkuyorum sanki kafamda elimde belgelerle kriz geçirmek için özel bir çeşit izin almaya çalışıyorum sanki de
                                                li
                                                    ri
                                                          yor
                                                                     um
bilmiyorum nasıl bi
                                   le
                                          yim
ve kavgalar ve yalanlar ve çocukluğumdan beri anlamadığım ihtiyaçlar ve sanki biraz huzur biraz huzur var bir yerlerde elimi uzatsam sadece üstünü kapatmış olacağım huzur avucumda tutmak için değil huzur başımı yaslamak için orada olan bir şey kademe
                                                                                                    kademe
                                                                                                                        kademe
koptum insan zincirinden eğer aydınlanma yaşıyorsam şu an çok yanlış bir zamanda geldin aydınlanma alakasız bir gecenin alakasız bir saatinde geldin bu saatte işleyemem seni çıraklarımı evlerine gönderdim tek kişilik bir iş değil bu yük altında kalmak bakın bu korkutucu işte hıaaaaaaaaaaaa korkutucu bu tüy gibi olmak da değil de yağmur damlası gibi olmak istediğim bu yağmuuuur
                    yağmuuuuuur
                                            yağmuuuuuuuuuuuuuuuuur
şimdi bozuk para gibi bir şekildeyim iki yüzü farklı iki yüzü başka üçüncü bir yüz arayan bir bozuk para

tek yüzlü olmak isteyen bir bozuk para

geçersiz olmak isteyen bir bozuk para

deney     sel
bu geceki ben
deney
sel
sssse
sssssse sssse bir ki
duydunuz mu beni
beni
         bir yüzdeki beni
                                    ve diğer yüzdeki
                                                                 ve üçüncü yüzdeki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder