31 Ağustos 2016 Çarşamba

Bilmediğin Soruya Cevap Uydurmak

Smokin dans etmek için iyi bir kılık olabilir. Tecrübeyle sabitlemedim ama fikir olarak fena değil. Smokinin estetik bir duruşu var zaten. Özellikle şarap sarhoşluğuyla, kendi halinde dans edebilirsin üstünde smokinle.

Ve sağ
Ve sol

Altmış yaşın vurdumduymazlığı bence bir kavramdır. Altmış yaş vurdumduymazlığı sahil kasabalarında yakışıklı olur.

Toz kokan kelimeler var. Bu kelimeleri yargılamak amacı gütmüyorum. Ama bazı kelimeler Saatleri  Ayarlama Enstitüsü'nün ilk baskısı kadar eski. Mesela;

Hamaset
Mütevellit
Ahval
Sükut
Rahiya

Ellerime bakıyorum, parmaklarıma bakıyorum. Bana bir şeyler çağrıştırması gerekiyor gibi hissediyorum ama ellerime bakınca kafamda hiçbir görüntü belirmiyor.

Hiçbir
görüntü
gelmiyor.

Sadece eller.

Anlatacak bir şeylerin varsa insanlar sizi dinler. Dinlemeyenler de olacak, mutlaka olacak. O dinlemeyenler arasında kendi kendine bir şeyler anlatmakla meşgul olanlar da olacak, mutlaka olacak.

Mırın kırın ediyor cümlelerim kafamdaa mırın kırın

Tuval kullanamam. Ellerimde öyle bir yetenek yok. Var olan, tuval boyama isteğim. Renkler konnusunda emin değilim ama. Kırmızı fazla sevmem, mavi ve yeşil güzeldir ama mor kullanmayacağımı biliyorum.

Kimya bilmeden de kimyagerlik yapmış oldum böylece 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder