11 Kasım 2022 Cuma

Güzel Günleri De Konuşmalı

Bugün çok güzel bir gün oldu ve bunu anlatmam lazım. Bu alan, bu düzlem, bana ait bu özerk bölge sadece üzüntü taşımamalı, sadece buhrandan ibaret olmamalı, sadece öfkelendiğimde gelmemeliyim buraya. Çünkü güzellikler de anlatılmalı. Güzellik paylaşılmalı. Şayet paylaşılmasaydı; Shakespeare'ın soneleri olmazdı bu dünyada, Van Gogh bir tablo bile çizmezdi, Here Comes The Sun'ı bestelemezdi George Harrison. Mutluluk nadir bulunan bir değer ama her insan masumiyeti içerisinde hak eder mutluluğu.

Lezzetli bir yemek, sakin bir öğleden sonra, hoş bir sohbet, iyi şarkılar, herkesten daha başka sevdiğim bir insan; güzelliğim bunlardan doğdu bugün. Böyle bir günü özlemiştim çok. Barcelona'da tembellik yapmanın, Sarıyer'de kar yüzünden eve kapanmanın, Cunda'ya tatile çıkmanın, Muğla'nın en güzel koyunda akşamüstü güneşini izleyerek yüzmenin, arkadaşlarla Belgrad Ormanı'nda kahkahalar atarak yürümenin tadı vardı bugünde. İyi ki vardı bugün.

Sıkılmadan, yorulmadan geçirdim bugünü; bugün bu yüzden güzeldi. Güldüm, eğlendim; bugün bu yüzden güzeldi. Sevdiğimle paylaştım bugünü; bugün bu yüzden güzeldi.

Huzurlu uyuyacağıma inanıyorum. Bir süredir garip uyuyorum. Uykuyla uyanıklık arasında çok sık kalıyorum. Geceleri hatırlıyorum uykumdayken. Tarifi biraz zor. Bu gecenin konforlu olacağı hükmündeyim ama.

Bugünün hatırasından sebep hazırım yarına. Umarım siz de hazırsınızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder