18 Nisan 2010 Pazar

Gitmek

Herkese selamlar.

İlkbahar bütün güzelliğiyle gelmişken, güneşli günler ve ılık havalar birbirini kovalarken, benim de içimde inanılmaz bir gitmek isteği, bir özgürlük arayışı doldu. Yani, herşeyi bırakmak, gitmek, yürümek istiyorum. Hiçbir bağ, sorumluluk, yük, amaç almadan gitmek, uzaklaşmak istiyorum.

Hatta öyle ki, ne zaman yola çıkacağımı bile seçtim; gün yeni yeni batarken, hafif bir meltem bana eşlik ederken, biraz ürpertiyle, arkama bakmadan ama son bir kez ardımda bıraktıklarımı düşünerek, güçlü bir nefes verip yola çıkacağım. Ne kadar, nereye, nasıl gideceğim önemli değil, sadece gideceğim.

Ama hala buralardayım, evimde oturmuş, size hayalimi anlatıyorum, ve hatta birazdan evden çıktığımda ne tek başıma olacağım, ne yanıma hiçbir şey almamış olacağım, ne de bilinmezliğe gidiyor olacağım.

Bir gün sizlere gerçekten bu hayalimi gerçekleştirdiğimi söyleyebilmek dileğiyle, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder