1 Mayıs 2010 Cumartesi

Beklenenler Listesi

Herkese selamlar.
Geçen her günle birlikte ortaya çıkan yeni şeyler; yeni film, albüm, maç, konser, kitap, icat vs. vs. insanlarda bir beklenti uyandırıyor. Ben de bunun üzerine kendi beklentilerimi listelemeye karar verdim.

Aklıma gelen ilk şey Iron Man 2. Açıkçası ilk filmi pek de beğenmemiştim, demir zırhıyla gezinen bu Tony Stark elemanını da pek sevdiğimi söyleyemem, ama AC/DC ve filmin kötü adamı (ismini, ne ayak olduğunu falan bilmiyorum ama arıza tarzı hoşuma gitti) fikrimi değiştirtti. Ha, bir de Scarlett Johannson varmış galiba, hmmm o da iyi olur tabii, biz bizeyiz zaten, yalana dolana gerek yok.

Sonrasında, 25-27 Haziran tarihlerinde Sonisphere Festival olacak, ki yer gök inleyecek, İnönü Stadı yıkılacak, Beşiktaş stadsız kalacak, Yıldırım Demirören verdiği vereceği izne lanet okuyacak vs. vs... Metallica, Slayer, Anthrax, Heaven&Hell, Manowar, hele ki Megadeth geliyor, Allahım, Türk metalci kitlesi olarak biz de sana geliyoruz! Rammstein de gelecek ama pis onlar, o yüzden saymıyorum onları.

Yaz Tatili içimi yakan bir özlem oluyor her geçen gün, o da gelse de rahatlasak bir an önce. Okul bu sene illallah getirtti, sutopu da bu sene beni bayağı bir yordu, bu sebepten çok iyi gelecek. Şöyle tembelce oturmak, sabahtan akşama sokaklarda sürtmek, öğlen uyanmak... Sabırsızlıkla bekliyorum.

Bir de Nihayet Eski Dostlarla Buluşma'yı bekliyorum. İsim vermeyecek olsam da uzun zamandır görüşemediğim o kadar çok kişi var, hangi biriyle nasıl görüşeceğimi hiç bilmiyorum. Hepsi de çok özlediğim insanlar, bakalım nasıl kalkacağım altından.

Gene gevezeliğim tutmuş yazdıkça yazmışım. Ben artık yavaştan kaçayım, siz de kendinize iyi bakın.

1 yorum:

  1. Yaz Tatili paragrafının ikinci cümlesi hakkında biraz karşılıklı gevezelik edelim derim, ehem ehem :-)

    YanıtlaSil