18 Mayıs 2010 Salı

Aile

Herkese selamlar.

Hiç unutmayacağım bir haftasonuydu benim için. Çünkü, bir bakıma ailemle, ailemdeki iki kişiyle yeniden tanıştım. Elbette ki zaten çok özeldiler benim için, lakin bu haftasonu benim kalbimde çok daha derin bir yer kazandılar.

Annemle babam tatile gitmişlerdi, ben de İstanbul'da kalmaya karar verdim (A takımımın maçları vardı). Bütün haftasonu da onlarda kaldım. Koşullar ne olursa olsun benimle ilgilenmeleri, sık sık arayıp sormaları, benimle vakit geçirmeleri, ellerinden geldiğince yardım etmeye çalışmaları, bana güvenmeleri... beni inanılmaz etkiledi. Çok da keyifli bir haftasonuydu. Bir kez olsun İstanbul'da kaldığıma pişman olmadım.

Onlarlayken, tıpkı filmlerdeki gibi bir aile ortamı yaşadım. Mutluydum. Tabii ki bu, anne babamın benimle ilgilenmediği, bana soğuk davrandıkları, beni önemsemedikleri anlamına gelmiyor. Aksine, onlar benle tıpkı annem babam gibi ilgilendi.

Bu yüzden bu bir teşekkür yazısıdır. Sevgili İlgin ve Pati, sizlere ne kadar teşekkür etsem az. Sizi çok seviyorum. Bu iyiliğnizi asla unutmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder