4 Haziran 2010 Cuma

Ufak Mısralar

Ben sana fotoğraflardan tutuldum
Sesini de duymamış olsam
Elini de tutmamış olsam
Tutuldum fotoğraflardaki o ilahi yüze

----------------------------------------

Her yerdedir şeytanın yardakçıları
Görürsünüz onları gazetelerde ve ekranlarda
Bağırır, çağırır, asar, keserler
Ellerindeki kanlardan tanırsınız onları
O kanlar yoksulların, erlerin, işçilerin kanlarıdır

----------------------------------------

Moda'lıdır benim gönlüm
Her sabah içine çekerek uyanır deniz kokusu
Öğlenleri gezinir sokaklarında
O sokaklar ki sanki tembelce uyuklayan
Yaşlı adamlar gibi sessiz ve dingindir
Veya Kulüp'tedir, havuz kenarında
Keyifle güneşleniyordur belki de
Her gece sarhoş çıkar Koço'dan
Moda'lıdır benim gönlüm
O küçücük burnu mesken tutmuştur şu koca dünyada

-----------------------------------------

Gözler ışıklara benzer
Bazen canlı, bazen mat
Kimi zaman parlak
Ve solgun kimi zaman
O gözlerde belki bir gün
Okursun tüm duyguları
Bir gün gelir tüm o duygular
Kaybolur
Ve elbet bir gün gelir
O gözler hep soluk, hep boş
Hep karanlık kalır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder