16 Şubat 2013 Cumartesi

Mazi Sorgusu

Deminden beri eski yazılarımı okuyorum. Değişmişim, hakikaten değişmişim. Eskiden bir nebze daha iyi yazıyormuşum, ama temelde yazı kabiliyetim çok değişmemiş. Esas değişim karakterim ve beğenilerimde olmuş. Okuyunca şaşırdım. Ama ne utandım kendimden, ne de hor gördüm kendimi.

Bu blogu daha çok bir itirafname veya ağzı açık bir sır kutusu gibi kullanıyorum. Büyük büyük hazlar almıyorum blog yazmaktan ama güzel bir şey sonuçta. Kafa dağıtmak için son derece işlevsel.

Yine de buraya her şeyi yazmıyorum. Kendim hakkında benim bile emin olamadığım şeyler var. Ve bunlar sadece bu şeylerle alakası olanları ilgilendiriyor. Yani buraya yazmamı beklemeyin.

Hele bir şu üniversite işim bitsin, bakın nasıl yazı yazıyorum, ne biçim yazı yazıyorum Dibiniz düşecek, iddia ediyorum.

Kendime zor bir gece yaşatıyorum. Bir nevi kendimle yüzleşiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder