24 Mayıs 2015 Pazar

Kişilik Artistlikleri

hadi başlayalım peki nereden başlayalım yine yeni yeniden ne yazacağımı bilmeden yazmaya başladım sanırım kişisel bir mesele veya gelmiş geçmiş bugünkü ve gelecek bütün yazarlar aynı sorundan muzdarip o kadarını bilmiyor ve de ilgilenmiyorum her neyse yazıyorum yine mavili şarkılar eşliğinde yazıyorum güzel yazan güzel söyleyen insanları dinleyerek yazıyorum benim için de güzel yazıyor diyorlar ama ben kendimden o kadar emin olamıyorum ellerimden akan bir sıvıyı muhafaza etmeye çalışır gibi hissediyorum kendimi yazarlık etmeye çalışırken yazarlık diyorum yazarlık edebilmek diyorum yazarlık edebilmek için kimisi kahveye kimisi içkiye kimisi uykusuzluğa kimisi uyuşturucuya falan filan ihtiyaç duyuyor ben kendimi anladığım kadarıyla ki hiç kolay bir iş değil inanın bana tecrübe konuşuyor neyse ne diyordum kendimi anladığım kadarıyla ben yazabilmek için yalnızlığa ihtiyaç duyuyorum fiziksel bir yalnızlık değil bu daha çok ruhani diyelim her ne kadar bu tar sik soklara inanmasam da soyutlanma ihtiyacı hissediyorum dünyadan yazabilmek için yazmak bence yaşamın içinde sürüklenirken yapılacak bir iş değil yazmak yaşamda mola aldığın o anlara sıkıştırman gereken bir eylem zira yaşamak bakmayın zor bir iştir zaman ister emek ister dikkat ister süreklilik ister dayanıklılık ister hayatın tamamı güzel şarkılar dinlemekle gün batımı izlemekle tavla oynamakla geçseydi mesela o zaman hayat kolay olurdu ama aynı zamanda hayat bankaya para yatırmaktır evini temizlemektir cenaze namazı kılmak ve naaşı mezarlığa taşımaktır sokaklarda siyasi eylemler yapmak ve hatta polis şiddetine maruz kalmaktır bütün bunlar bir araya gelince hayat alengirli bir uğraşa dönüşür bir de hepimizin insan olmanın bozukluklarından bazıları olan hayaller, duygular, amaçlar gibi sorunlarının olduğunu var sayarsanız hayat dediğiniz şey geçmek için gecenizi gündüzünüze kattığınız ne var ki geçemediğiniz akabinde deli olup kriz geçirdiğiniz bilgisayar oyunu bölümüne dönüşür bir anda kendimden biliyorum bütün bunları zaten bir başka tecrübemdir bu insan ne kadar istese de kendinden başka bir şeyi anlatamaz neyse fazla da derinlere inmek istemiyorum zaman geçtikçe bazı şeyler insana fuzuli görünmeye başlıyor ve kendini zamanın içine sırtüstü bırakmak istiyor böylece saçmalıklar boş işler angut angut olaylar yanından süzülüp gidecek ve bütün bu saçmalıklar süzülürken kendini daha olgun daha bilge daha akıllı zannedecek oysa gelişim bu kadar kolay olmuyor insanlar büyük kaya kütlelerine benzerler gelişim söz konusu olunca uzun zamanda doğal koşullarla ve genelde kötü hava sebebiyle değişirler ben henüz kişisel kararıyla kim olduğunu değiştiren birini görmedim bazı insanlar bu dünyayı çok renkli ve sanatsal görüyor ben öyle değilim benim dünyam ekseriyetle mat ama düzensiz ve dengesiz ve dağınık bir anda patlayan volkanlar gibi yaşanan olaylar silsileleri dışında bir kamu spotu kadar sıkıcı olağan ve tahmin edilebilir aynı zamanda hal böyle olunca her şeye karşı bir şüphe de gelişiyor adamda neler doğru neler yanlış neler gerçek neler kandırmaca kimler göründüğü gibi kimlerin aslında maskeleri var sorular sormak kolaydır cevaplar sıkıntıdır nahoştur cehalet mutluluktur sözü sadece bir sistem eleştirisi değildir insan zaafiyetini anlatan bir teşhistir aynı zamanda cahil olmak kolaydır çünkü cehalet bırakmaktır emek harcanmaz cahil olmaya kendini salarsın ve cahil olursun düşünmen de gerekmez bak bunu çok isterdim düşünmemeyi çünkü ben iyi düşünürüm zekanın çeşitleri olduğuna inanırım ve düşünmek de bir zeka işidir işte benim zekam düşünme alanında bayağı güçlü hatta öyle güçlü ki bir lanet gibi kafamın tepesinden ensemin en güney noktasında kadar bir zehir gibi akıyor düşüncelerim ve çok yönlü oluyor bu düşünceler öyle olunca tek bir ses çıkmıyor ağzımdan kendi kainatım karmaşaya sürükleniyor sanırım bu yüzden sıra dışı biri olarak tanınmak istiyorum farklı olarak kabul edilmek istiyorum sosyal hayata dahil olabilmek ihtiyacından aidiyete dair bir açlıktan kaynaklanmıyor bu sadece rahatsız edilmek istemiyorum işleyişim bozulsun istemiyorum tükendim bugünlük bir başka akışta konuşmak üzere şimdi işinize gücünüze dönün aylaklık bir yere kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder