8 Nisan 2017 Cumartesi

Tozdan Heykel

bu sefer kağıt ve kalem istiyordum aslında ama düşününce yavaş geldiler bana şu an emek istemiyorum sabır ve ödül istemiyorum sadece eylemi gerçekleştirmek istiyorum hareket istiyorum belki de en çok ritim istiyorum hayatta sadece bir açıdan bakmanın ya da az sayıda açıdan bakmanın çok yazık olacağı kadar çok şey var dolu dolu bir dünyada yaşıyoruz o yüzden ben de değiştirebildiğim kadar çok açı değiştirmeye çalışıyorum gezinmeye çalışıyorum arada bir kafayı bulandırmak olağandan deliceye geçmek iyi geliyor insana en azından bana herkesle ya da daha doğru tabirle çoğunlukla benzer olduğumu düşünmüyorum bu seferim müzikle beslenen bir sever oluyor son notalar vurulduktan sonra devam eder miyim bilmiyorum belki de daha tiyatral bir şeyler kurgulamalıyım bir tirad veya monolog boşluğa konuşur gibi jestleri ve mimikleri bırakmadan rahatça kendimi bir akışa bırakarak belki de kendimi birkaç günlüğüne bir ormana veya bir sahile atmalıyım biraz toprağa dokunmalı biraz denize girmeliyim denemeden bilemem tedaviyi denemeden ilacın faydasını göremem bazen bir yıla yetecek kadar dolu hisler birkaç kelimeyle saçma sapan bir şekilde atılır bünyeden ve her şey heba olur bir kap dolusu kek hamurunu yere dökmeye benzer ince bir keyifsizlik bırakır insanın ardında ayrıca bizim insanlarımız neden bazı durumları türkçe yerine yabancı kelimelerle ifade etmeyi daha tatmin edici buluyor hayır türkçe de gayet güzel ve tatmin edici bir dil insan bazen iki veya daha çok duyguyu bir arada yaşayabiliyor kanlı canlı bir çelişkiye dönüşebiliyor hatta zıt duyguları aynı anda yaşayarak ne bileyim diyerek keskin bir şekilde ortadan ikiye böler gibi kesmek istiyorum yazdıklarımı öncesi sonrası diye bazen olağan ve sıkıcı renkli ve heyecanlı olarak hayat buluyor birkaç dakikalığına özel bir şeyler oluyor bunları kaçırmamak lazım bir gün içerisinde insanın açısının ne kadar değişebildiği inanılmaz bir şey akıl alır gibi değil bazen hayatındaki her şey garip geliyor insana o kadar da çok insan dedim ki bilmem motivasyonum kayboldu disiplinimle birlikte şu son sözlerimin bir manası yok bırakalım bazı şeyler de dağılsın ufalsın yok olsun kendi kendine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder