28 Eylül 2019 Cumartesi

Kehanetlerim Var

öğle vakti masmavi oldum maviye battım havadan azotu ayırdım oksijeni aldım yegane güneş sağ kaşımdan kavis yaparak gözümü doldurarak geçiyor ve küçük toz taneleri gözlerimi yaşartıyor biraz sanki ismi verilmemiş bir duygu var havada kanda ve ette ve kehanetlerim var çocuğumun yirmi beşi benim yirmi beşimden daha iyi olacak fakat belki de dünyanın ölümüne şahit olacak bu ülke aydınlığa ulaşacak elbet bir gün ve aydınlığa ilk adımımızın ardından dört nala gideceğiz oraya çünkü buna mecbur olacağız bu yeni asırda çok kaybettiğimiz var arkadaşlarım hepsi mutlu olacak fakat o gün zannettiklerinden biraz daha uzak ben istediğim yere yaklaşıyorum ki kehanetlerime bir ara veriyorum bunu söylerken bir katır gibi ağır adımlarla istediğim yere yaklaşıyorum gökyüzüme baksa kahinler ufak bir tebessümleri olurdu ve şimdi kayboldu görülerim şu an gerçeklik ve mercimek çorba var şu an penceremden içeri giren az gölge var belki ağaçların arasından geçmek belki bir duş belki bugün böyle güzel devam eder ki neden bilmem bugün uyanırken içimde bulduğum şu tatlı hüzün günün tek hüznü olacak umutla kayıtsızlığın yavaşça dansı içimde olan biten birbirini seven birbirinin yüzünü okşayan birbirinin huzuru olan iki sevgili gibi dans ediyorlar gün ortasında şafak söküyor sanki bugün yeni bir gün doğuyor sanki saatte yüzlerce kilometreyle araba sürüyordum ve bastım frene ne canım yanıyor ne başım ağrıyor biri burayı görsün ve desin bana içinden geçeni desin zira bir gün gelecek ve evet bu bir kehanet biri içinden geçeni diyecek bir gün ve onu dinleyen başka biri çıkacak ve bu halk yaralarını böyle sarmaya başlayacak aptal kutusunda azalacak şiddet öfke ve nefret zira nefrete dair hikayeler azalacak çünkü özlüyoruz gülmeyi rahat etmeyi ben böyle hissediyorum yarına kadar böyle hissedeceğimi biliyorum ve yarın da böyle hissetmek istiyorum yarın ne hissettiğimi kimseye anlatmam ama beni görürsünüz belki kahinlere verdiğim o ufak tebessümle yüzümde beni gördüğünüzde o içinden geçeni söyleyen insan siz olun belki ben dinlemem ama o an biri dinler bugün buna inanıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder