25 Eylül 2020 Cuma

Ceddin Deden Neslin Baban

yazmak istiyorum motivasyonum bundan ibaret yazmak istiyorum çünkü biraz olsun dışavurmak istiyorum o kadar sıkıcı bir hal aldı ki kısıtlar içinde yaşamak yirmi birinci yüzyılın krizleri ve sancıları içinde bize biraz olsun nefes aldıracak bir şeyler arıyoruz ama işte sürdürülebilir hiç biri çünkü asırda bir denk gelen salgınlar bile bizi bulurken ne yapabiliriz ki eğer doğal halimiz yorgunluksa bıkkınlıksa kayıtsızlık ve öfkeyse mutluluğa nasıl yer ayırabiliriz ki hayatın bize biçtiği ortanca çocuk rolünden nasıl sıyrılabiliriz ki ağabeylerimiz ablalarımız her şeyden kaçmışken anne ve babalarımızın günahlarını nasıl sırtlanabiliriz ki ve artık küçük kardeşlerimiz var akıllı ama garip küçük kardeşler ve ev halkı bize bakıyor bizim bir şeyler yapmamızı bekliyor ve çabalıyoruz da ama işte her şey bize karşı sanki bu da bizleri yürümüş olmak için yürümeye itiyor savaşmış olmak için savaşmaya çünkü o sorumluluğu üstlenmek durumundayız ve üstlendik de bu ihtiyacın bilincindeyiz ama bu bizden bütün hevesimizi heyecanımızı azmimizi aldı götürdü ve yer gök çöp dolu bir yığın çöp bu çöpün içinde debeleniyor herkes ve bazılarımız inanamıyorum ama memnun çöpün altında kalmaktan çöp sevenler var inanamıyorum bu büyük dünyanın her bir yanı farklı bir ateşle yanıyor bir yangın sönse başka bir yangın yanıyor merak ediyorum biz evlatlarımıza ve torunlarımıza nasıl bir cehennem bırakacağız biz nasıl canavarlar yaratacağız zamanımız geliyor çünkü ve demin de dediğim gibi bu rolden şimdiden bıktık ve gönülsüz yapılan işin zararı bakalım ne kadar kabarık bir fatura olacak bağımsızlık ve aidiyet dengesinde ağırlık aidiyetten yana basıyor bir süredir ben bunu istemiyorum ben daha fazla bağımsızlık istiyorum aileden bağımsızlık meslekten bağımsızlık arkadaşlardan angaryalardan kurallardan zamanın ruhundan bağımsızlık istiyorum eski hayatıma yaklaşmak istiyorum çünkü artık zamanı da geldi olağan koşullarda şu an doğru miktarda özgürlüğüme sahip olmalıydım ama değilim düzenimi kurabilecek durumda olmalıydım ama kuramıyorum bunun için suçlayacağım çok kişi var çok olay var çok durum var ama dediğim gibi bıkkınım küskünüm müslüm gürses kadar küskünüm bana bir tabure biraz da sessizlik verin o kadar çok şeyden bıktım ki pekala üstünüze de alınabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder