3 Mayıs 2014 Cumartesi

ordo ab chao anlık mizansenler ve yağmur yağarmışcasına dışavurum

öfkeye ve nefrete ve memnuniyetsizliğe ve sıkıntıya doydum son zamanlarda iş çok ama vakit boş sonu yokmuşcasına üstüme koşuyor angaryalar dörtnala benimse kendimi ifade etmeye ihtiyacım var birilerine fütursuzca küfürler etmeye gerekirse kavga etmeye iki gün önce bir mayıstı mayısın biri ve polisler vurdu vurdu insafsızca coplarıyla insanlara benim de ihtiyacım var insafsızca vurmaya ve bu bir mayıs cevap verdi insanlar maskeli ve havaifişekli insanlar çıktı sokaklara birileri de cevap versin karşı dursun bana zira kavgaya ihtiyacım var hani sıksam bir gırtlağı bir salkım üzüm gibi elimde ezilecek gibi geliyor bana ve kaldırım taşlarını boyamak istiyorum tanıdığım bildiğim insanların kanıyla kendi bıçağımla derin derin yaralar açmak istiyorum böğrümün ortasına ne türden bir siktiğimin bunalımı bok püsürü veya ruh hastalığıdır bilmiyorum ama bu kadar doğru bir hayat yaşamaktan bıktım bu kadar ufak problemli bir hayattan bezdim kendime söylediğim yalanlardan yoruldum susmaktan sıkıldım bu boktan monotonluğun bir nihayeti gelmeyecek sadece bu garip ve arsız kaşıntı işlerin boka sarmasını isteyen utanmazca bir talep aklımın en pis ve sapkın köşelerinden sızan ders çalışırken veya spor yaparken veya ne bileyim bir işle uğraşırken ne endişem kalıyor ne öfkem ne de sıkıntım ama sosyal yaşamın genelinden illallah ettim İLL-LLAL-LAH ettim şiddete acıkan insan mı olurmuş lan ne bileyim ben açım bir şekilde sanki yumruklarım sızlarsa ruhumdaki sızı dinecek bir sik değişecek toplum düşmanı falan olsam en azından şu hayata dair öfkemi kusmamın bir yolu olsa tüm insanlığı önüme toplayıp siktiri çeksem tersine ot ayıklasam istediklerimi toplayıp geri kalan her şeyi yaksam lan bu hitler olmak olmuyor mu bana neler oluyor da böyle lan bi dakka kendime otosansür yapıyorum şu an ne pis ne yalancı ne iki yüzlü ne tırsak ne pısırık bi adamım lan ben durun bi alın lan amına koyayım bak güzel bir türkçeyle doğru türkçeyle yazıyorum durun büyük büyük yazıyorum AMINA KOYAYIM oh be hah şöyle be noldu lan normlara ne oldu ahlak kurallarına bir amına koyayımla dağıldı hepsi neymiş lan düzen dediğimiz bok ne bok bir evrimmiş bu eğer evrimin geldiği şu anki son nokta bizsek daha evrimin çok yolu var çok yolu var hani inanılmaz uzun bir yol zira biz bir sikim değiliz çünkü çevreme bakıyorum ve sırf boş işlerle yarak kürek muhabbetlerle uğraşıyoruz etrafımda on adam varsa maksimum üçünün hayatında manalı bir amaç var düzgün bir yolu var ve bu amaçsız boş kitlenin içinde ben de varım ciddi bir mücadeleye girmem gerekmediği için ne acele etmem gerekiyor ne de kendimi bir şeye adamam bak sikecem belamı yine yapıyorum aynı boku sabah minnet duyduğum şeye akşam bela okuyorum bir okyanusa kafa üstü atmışlar beni yüzgeçler ve solungaçlar ve kuyruk ve suda rahat etmemi sağlayan her ne bok varsa artık çok da mühim değil ve ben de yüzebildiğim için fütursuzca bir oraya bir buraya yüzüyorum hareket alanı geniş olunca koşullar müsait olunca kaptırıp gidiyorum sadece zaten hesap vermemi gerektiren bir şey de yok ama esas hayalim karaya çıkmakken bunun için ölmeyi göze almam lazım zira biliyorum ki nah evrilecem öyle bir dünya yok ve en azından etrafımda bir dünya iki yüzlü var bu vicdanımı rahatlatıyor bu suçta yalnız değilim kimse öfkesini dışa vuramıyor herkes korkuyor keşke herkes kussa öfkesini nefretini keselim şu yalanları sımsıkı sarılalım ön yargılarımıza ve bencilliğimize ve ayrımcılığımıza homfobikler geyleri assın geyler homofobikleri siksin bitsin amerikadaki siyah beyaz soğuk savaşı ve sıcak savaşa dönsün olay bir ülke dolusu ırksal iç savaş daha temiz bir çözüm yok bütün sefil orospu çocukları birbirini temizlesin ve büyük bir miktar zaiyatın ardından tüm bu evrene ne kadar iğrenç orospu çocukları olduğumuzu kanıtlasak bir daha bu arada sağcılar solculara işkence etsin solcular da sağcıları kurşuna dizsin ve anarşistler her şeyi ATEŞE VERSİN çünkü ben ateşten korkarım müslümanlar hristiyanların kellesini uçursun hristiyanlar da müslümanları çarmıha gersin işte bu kimsenin kendini tutmadığı herkesin doğasındaki hayvanı serbest bıraktığı ütopya tabii ya haydi tekrar yalvaralım tufan için bu sefer nuh peygamber de olmasın ve boğulalım hepimiz zira BEN BOĞULMAKTAN DA KORKARIM ya işte böyle kurgunun gerçekten daha gerçek olduğu bir dünyada karikatür tipleriz bu sözümü unutmayın ve şunu da unutmayın içinizdeki vahşi hayvanı anneannenize babaannenize açamıyorsanız yalancı ve iki yüzlü ve palavracı ve korkak ve dönek kalacaksınız aynı benim gibi şimdi siktirin gidin allah da belanızı versin böylece belki yarın gerçekten güzel bir gün geçirirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder