25 Ocak 2017 Çarşamba

Pes Edeceğimi Mi Sandınız

galiba deliriyorum ciddi anlamda deliriyorum bir çizginin ancak iki ucunda durabiliyormuş gibiyim sanki ya uzay boşluğunda süzülmeliyim ya da seksenlerde çekilen conan filminin o açılış sekansındaki gibi aynı değirmeni sonsuza kadar döndürmeliyim bileklerimde prangalarla takıntılara yüzleşmelere kavgalara uöukluklara öfkeye hırsa yorgunluğa endişeye hatta korkuya ve mağlubiyete ev sahipliği yapan bir zihnim var ve bu ciddi bir sorun beni bir kulübeye falan kapatsanız ya ormanlık bir alanda medeniyet denen bu tek dişi kalmış canavardan uzakta odunculuk yaparak bulsam yolumu ellerimle kazansam hayatımı çünkü gerçekten zevk aldığım bir şey varsa ellerimle iş yapmak o da yazmak bir zevk işi değil benim için aklımla iş yapmak zevk değil bu bir dürtü bir histeri krizi söylesenize bana kendimi kaç parçaya bölebilirim kaç işe birden koşabilirim sürekli saldırmak mı benim kaderim hep kavga hep mücadele ve taşı ve yüklen gerçekten hep böyle mi olacak eğer böyle olacaksa vahşi olmam neden yasak önüme bir dağ koyup elime bir kaşık tutuşturup bir tünel kaz diyorsunuz yapmasam diyorum öyle bir seçenek yok diyorsunuz neden diyorum sorma diyorsunuz ve elimde kaşık işe başlıyorum zamanla kafam uyuşuyor hareketlerim otomaktik bir hal alıyor ve öyle devam ediyor düzenli ama ruhsuz ve uyku dolu şu aralar uyanmak için özel bir sebebim yok sadece sonsuza kadar uyuyamayacağım için uyanıyorum ve aynı yolu tekrar tekrar gidiyorum hayatımın kırılma noktasında paramparça oldum ben kaç farklı düşmanla savaşabilir bir insan kaç farklı okyanusu yüzerek geçebilir kaç düşüşten sonra kalkamayacak hale gelicem ama yok bütün bu sorular cevapsız kalacak ve ben devam edeceğim mecburiyetten ve düş ve kalk ve yürü ve yürü hep yürü bir omzunda aileni taşı yürü bir omzunda geleceğini taşı yürü bir omzunda arkadaşlarını taşı yürü bir omzunda sevgilini taşı yürü bir omzunda özgürlüğünü taşı yürü bir omzunda sorumluluklarını taşı yürü bir omzunda duygularını taşı yürü bir omzunda hayallerini taşı yürü bir omzunda ihtiyaçlarını taşı yürü ve bir omzunda da keyiflerini taşı yürü kaç omuz oldu saydınız mı ben saymadım çünkü her işe koşmaktan ayak tabanlarım eridi gitti öldüğümde artık karşıma her kim çıkıyorsa soracağım beni yıkmak için kaç darbe gerekti kaç sefer düştüm ve kalktım kaç sefer gerçekten yenildim kaç sefer galibiyete yaklaştım ve kaç sefer gerçekten bir şeyler kazandım kör dövüşündeki toplam skorum kaç bütün bunların yanında şikayet etmeye de pek hak vermiyorum kendime çünkü neler görüyorum bu gözlerle bakın çok az kişinin iyi adamıyım bu dünyada fakat iyi kötü bir vicdanım var ve zaten ne kavgam bitti ne sevdam dememe hep bir sonraki adımı atmama şikayet etsem de hiç pes etmememe o vicdan sebep oluyor çünkü ben bitti demeden bitmeyecek varoluşcu düşünce işte ben ne yaparsam o olacak bütün insanlık temelinde herküldür on iki kere on iki kere on iki kere on iki kere on iki kere on iki kere on iki görevi yerine getirir bir şekilde yerine getirir ben de getirdim getiriyorum ve getireceğim fakat ben bunu ellerimle yapmak istiyorum bulmacalar çözerek değil satranç oynarak değil o oraya bu buraya ki şunlar şunlar olsun ordan düşen bilmem neyi öteye tak berisini al falan bunu istemiyorum kazıya kazıya ilerlemek istiyorum duvar varsa duvarı yumruklamak ve öyle aşmak istiyorum bıktım çünkü şu medeni yollarınızdan bıktım sebepsiz karmaşanızdan bıktım yetti canıma tak etti doğama dönmek istiyorum vura kıra ilerlemek istiyorum zor olsun ama doğrudan olsun her şey istiyorum ben devlet dairesinde değil düelloda halletmek istiyorum meselelerimi çok sıkıldım söylemek istediğim şey bu sürekli sağa sola dümen kırmaktan çok sıkıldım dümdüz ilerlemek istiyorum o kadar çok mu şey istiyorum basitlik istiyorum yumak değil çizgi istiyorum yeter artık yeter yardım gerektirmeyen işler istiyorum hepinizden çok sıkıldım her şeyden çok sıkıldım sadece beni bırakın da yürüyeyim kendi yolumda frank sinatra ya da athena gibi de değil red kit gibi de değil sadece kendim gibi kendi yolumda yürüyeyim lütfen ama lütfen yalvaracak durumdayım kendi yolumda yürüyeyim bırakın beni rahat bırakın beni yalnız bırakın beni bir başıma bırakın beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder