10 Temmuz 2017 Pazartesi

Ensem Pişiyor

diri kalabalık ve inatçı bir sıcak ve güneşe tüm dünyadan daha bir yakınmış gibi bir istanbul o kadar rahatsız edici ki bir kaşık yoğurt yemek bile bir kazan dolusu yemek yemişsin gibi hissettiriyor soğuk bir yağmur istiyorum bir şeyin uzun süre kesintisiz sürmesini sevmiyorum bu bunaltıcı bu bunatıcı gündüzler ve insanı oyalamaktan başki bir şeyi beceremeyen geceler keyfimi kaçırıyor kesiliyorum hatta nefesim kesiliyor bedenim kesiliyor aklım kesiliyor iradem kesiliyor teker makas darbeleriyle çat çat kesiliyor kesilen yerlerden elektrik kıvılcımları çıkıyor algım şimdiki zamana takılıp kalmış olsa gerek yordukça yoruyorum çünkü her yerde bir yor var bazen iki saat sonrasını düşünmek gelse de içimden düşünemiyorum burnumun ucunda bir kaşıntı ve aklımdan bir türlü çıkaramadığım ama artık olmaması gereken varlıklar var bakmayın ben olarak yaşamak belirli bir yetkinliğe sahip olmayı gerektiriyor bir uzmanlık alanı bile diyebilirim tıpkı elektrikçi ya da terzi olmak gibi daha akıllandığım günlere girmemiştim beni hep son saniyede yaşamaya alıştırdılar biz yedi sekiz kişilik bir güruh hep o son saniyede yaşıyoruz ben şimdi o son saniyede alınan bir kararla gidiyorum artık ne zaman dönerim bilmiyorum sizle ali kırca usulü vedalaşıyorum arkada güzel güzel piyano çalıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder