4 Nisan 2021 Pazar

Öfkem Dinmiyor

büyük bir düş kırıklığıyla yüzleşmek zordur seni mutsuz edecek bir şeyi idrak etmek acıtır o acı öfkeye demlenir ama öfkeyi dışarı dökmek de kolay değildir o yüzden iyi insanlardan bile kötülük çıkar o yüzden sinsilik vardır kavramlar birbiriyle örüntülüdür kıskançlık ahkalsızlığa yol açar ama ne ahlaksızlığın sebebi sadece kıskançlıktır ne de kıskanç biri illa ahlaksızlık yapar benzer bir örnek yaşamanın çoğu alanı kolaylaştı bununla beraber kolaylaşan başka şeyler oldu iletişimin kolaylaşması aptallığı kolaylaştırdı görgüsüzlüğü kolaylaştırdı ve bir olay diğerine diğer olay ötekine sebep verirken ve günümüze doğan bu bebek son derece çirkin ve pisken tepkim tüm dünyayı demir bir yumrukla ezmek istemek oluyor büyük yanlışlar gururla yapılıyor ve dünyadan pasifize olmak tertemiz kılçıksız soyutlanmak da mümkün olmadığına göre insanın buna bir tepki göstermesi gerekiyor aranızdaki temiz yürekli iyi niyetli insanlardan özür diliyorum ama ben çözüm olarak yanlış yapanlara beş beter yanlış yapmayı istiyorum çünkü bıktırdılar öfkemizi seyreltecek yollar da kapalı olduğundan çıkar yol olarak rafine bir öfke kalıyor geriye kaldı ki diğer insanları bilmem ama ben kendime mütevazı bir düzen istiyorum hepi topu yatlarınız katlarınız altın varaklı kapılarınız sizin olsun onlar umurumda değil ben sadece kendi hayatımı geçindirebilmek ve biraz da birikim yapabilmek istiyorum bana bu kadarı yeter ama onu bile alamıyorum bu nasıl bir rezilliktir anlayan beri gelsin gençlerin isyan etmesi yeni bir şey değil zor koşullar yeni bir şey değil dolayısıyla herkes üzerine düşen görevi yapıyor benim üzerime düşen görevse bu aptallık okyanusunda demir atabileceğim bir liman bulmak liman ararken okyanusu yenemem ama bir kaç limanı ablukaya alabilir ateşe verebilirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder