3 Nisan 2021 Cumartesi

Yoksulum ve Şikayetçiyim

günümüzde insanların geçmişe hasret duymasının bir sebebi var bugün canımdan çok sevdiğim birine sinirlenirken fark ettiğim bir şey bu türkiyenin çoğunluğu geçmişe özlem duyuyor çünkü geçmişte sade bir vatandaş olmak daha kolaydı geçmişte ülkenin çoğunluğu kendisini uçan kuştan haberdar olmak zorunda hissetmiyordu ya da geçmişte orta direk olmak orta sınıf olmak sefalete mahkum olmak anlamına gelmiyordu yanlış anlaşılmasın eski türkiye cennetti demiyorum ama yeni türkiye eskisinden daha iyi değil onu söylemeye çalışıyorum eski türkiyede ev sahibi olunabiliyordu ya da aile geçindirilebiliyordı şimdi soruyorum size ben nasıl ev sahibi olayım yirmilerinin son çeyreğinde olan bir birey olarak ben nasıl ev sahibi olayım ya da nasıl aile kurayım şu an kendimi besleyemem annemle babamın beni dünyaya getirdikleri yaşta ben nasıl aile geçindireyim tüm samimiyetimle soruyorum bunu işin siyaseti size boydan girsin ananızın amını siktirtmeyin bana çok basit bir şey soruyorum şu an türkiyede otuzunu yeni geçmiş biri çocuğu varsa eğer onun eğitim masraflarını ortalama maaşla karşılayabilir mi ya da çocuğunun yemesine içmesine para yetiştirebilir mi benim cevabım yarrak yetiştirir bu gerçekler ortadayken türk insanının içinde biriken öfkeyi biriken nefreti kim nasıl göz ardı edebilir kim nasıl zaptedebilir bir koca nesli birkaç koca nesli sefalete mahkum ettiniz tek dileğim boğazınıza yapışacak ellerin benim ellerim olması daha da konuşacak olsam iş nesillerce yukarıya küfür etmeye varır o kadarı da çok fazla olur o kadarına gerek yok özetle allah belanızı versin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder